dilluns, 29 d’octubre del 2007

DUBTES


be,avui és la meva segona entrada.Esperava poder estar més content,pero hi ha un tema sobre el cual tinc certs dubtes.Es tracta sobre la meva relació amb les persones que m´envolten.Que consti que no e fet res dolent,pero a vegades no se si responc a les expectatives que creen sobre mi.No se si a vegades m´inplico massa o massa poc,i no sé si les meves reaccions son les que esperen de mi.Osti tu,quin palo us e fotut!!!!Ara animaré una mica la cosa, i us, vull preguntar si mai haveu menjat ceps,ja que jo no havia menjat mai,i reconec que son boníssims.Bé,fins aviat!

5 comentaris:

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Un consell: sigues sempre tu mateix, no el que creus que els altres esperen de tu. No pensis que has de complir expectatives creades, perquè són només això, expectatives subjectives que no som capaços de complir perquè sempre depenen dels altres. Ale, que pa rollo, el que t'acabo de fotre. Per cert, aquests ceps no els vas trobar pas l'altre dia, no? jejejejejejeje

Petonets!!!!!!

P.D: Recorda que t'estimem pel que ets, no pel que pensem que has de ser.....

Àlex ha dit...

Amén! Subscric tot el que diu la Noe. Per cert de ceps jo tampoc n'he menjat mai encara, no m'atrauen massa, suposo que cuinats tenen millor pinta no?! jajaja
A cuidarse :P

Carme ha dit...

Ei, Jordi!!! No et posis metafísic i no tinguis dubtes existencials d'aquests!!! Ens agrada com ets!!! Apa, petonets!!!

Carme ha dit...

Eiiiii!!! Actualitza el blog, que els ceps es panseixen, jajaja!!! Apa, petonets i CU!!!

DVDPG ha dit...

Jordi tiu, ja estàs bé com ets; t'estimem així i així et volem. Espero que estiguis més animat. I a veure si actualitzes el blog!!