diumenge, 20 de gener del 2008

TORNO A SER PER AQUI

EP!després de tants dies fora de la blogosfera,avui e tornat.De totes maneres,mai e estat fora de la blogosfera,ja que he anat fent constants comments als vostres blogs,jejeje.He notat que ultimament esteu molt inspirats en el tema musical,amb constants recomanacions,i videos penjats,cosa que és d´agraïr.Jo en aquest sentit,voldria recomanar-vos els "junior boys"que e conegut graciés a xalo,i al grup que més e escoltat el 2007,sens dubte els sidonie,i el seu "costa azul",que m´ha ajudat a passar tot tipus de situacions.
E pensat en fer un nou espai al meu blog,on demanu la vostre col-laboració,i que comenteu alló que us ha agradat o alló que no us ha agradat gens.Pero m´agradaria que fossin opinions sobre fets,llocs i coses que puguem disfrutar de forma més aviat quotidiana:es a dir no em serveix que proposeu fer una volta al món,ja que a tots ens agradaria,pero pocs ens u podem permetre,sinó més aviat,aquell restaurant acollidor i poc conegut,on es menja be per un preu modic,aquell concertillo de "lujo",aquell garito nou amb bona musica,l´ultim llibre que us ha fet estar pendent d´ell,la web imprescindible,el vi que heu trobat excel-lent i té un preu assequible, i totes aquestes coses que més o menys tots podem gaudir d´elles,com també els seus contraris,és a dir alló que no recomanarieu als vostres col-leguites.No sé si tindrá gaire exit popular,pero penso que podria ser força interessant.
Per altra banda,després de veure un cert interés respecte al tema,volia comentar,que el meu idil-li segueix,no li puc demanar més del que em dona,ja que és força comú,i limitat,pero que esta com als millors temps:li funciona tot,no me l´ha pres ningú, hem dona força canya i fins i tot se li encenen els llums quan em veu,és ell,el meu IBIZA!!!!!
Us deixo un tema dels sidonie,que no és el que volia,pero no he trobat cap video en condicions sobre el tema "los olvidados",tot i que se que van estar al buenafuente tocant-lo pero no l´he pogut trobar per enlloc.Si algú m´ajuda,u agrairé!
Apa,siau!

5 comentaris:

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Restaurant, o més ben dit, franquícia....: La Dehesa Santa María, bon jamoncito, bon vi i bon preu. Si parlem de restaurant acollidor, doncs, la Taverna del Galió (es diu així, oi?) Garito xulo a vegades, altres no tant, el Primera Línea de Salou. On sempre m'ho passo bé, al Suau. On no tornaré ni que em regalin les entrades, a la Flash. Llibre: Tokio Blues. Concertillo: el de Suede, llàstima que mai més els tornaré a veure....... Web imprescindible.... la meva, jajajajajajajajaja. Per avui ja n'hi ha prou.... Ah, m'oblidava d'un altre lloc per prendre una cervesilla força xulo, però ara no recordo com es diu... Està a l'avinguda Diputació de Cambrils.

Àlex ha dit...

Hombreeeeeeeeee ja anava sent hora! :P Almenys és bona senyal que el cotxe no t'hagi donat cap més maldecap. Jo de recomanacions poquetes i ara mateix no me'n vé cap, ja veurem en un altre moment. A cuidar-se!

Carme ha dit...

Ja era hora que ens poséssim a la feina, nen!!! De moment, només puc recomanar un llibre "Jane Eyre". No me l'he llegit aquest any, però és un dels que més em van agradar a la carrera. Altres llibres que m'han molat són els de Tracy Chevalier: "la joven de la perla", "ángeles fugaces", etc. Com veieu, m'agraden els que tenen cert component històric barrejat amb art i un toc de romanticisme. Fins aviat!!!

erola ha dit...

Home, Jane Eyre! tot un clàssic. Jo us puc recomenar High Fidelity del Nick Hornby, del qual van fer-ne una peli prou bona ... una bona oferta? anar a Frankfurt per 30 Euros sortint de Reus, amb Ryan Air, és clar.

A doppo,

erola

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Eh, tu, desagraït!!!! Ves amb compre criticant la meva supertele de la mama pels puestos que després tot se sap.... Si volies una LCD l'haguessis comprat..... Si no vols la que tens, me la tornes i gustosament te la torno a pagar.... Vaya cara..... :(