dissabte, 2 de febrer del 2008

BCN,2ª part

Bé,com veieu,la nit prometia.Al cap de poc veiem 2 "ties" juntes,un individu les agafa i es morregen tots tres,i altres personatges,que no tinc ganes d´explicar per no atabalar-vos.Una cosa més si,la curiosa escena de veure parelles en les quals ells tenien uns 50 tacos,i ells maxim de 30.La veritat ,és que vaig passar algún moment en el que era millor amagarse,per evitar algun tipus d´atac de les lleones tintadas,jejeje.
De totes maneres haig de dir que com sempre m´ho vaig passar força bé,i que l´Adrià i l´Anna em van tractar com un rei.L´endemá al aixecar-me l´Anna havia anat a comprar uns cruassantets de xocolata per l´Adri,i per mi.Si em segueixen tractan així no es despendran mai de mi,graciés a tots dos!!!!!!!!!
I de regal un tema d´un dels cracks del panorama musical català,a disfrutar-lo.
apa,siau

3 comentaris:

Carme ha dit...

Jajaja!!! Suposo que d'estones frikies tots en passem, i a vegades van bé i tot. I si dius que t'ho vas passar bé, doncs millor que millor. Però compte amb les lleones, jajaja!!!

Petonets!!!

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Si senyor, el gran Quimi Portet!!!!!!!!! Si és que ets un crack!!!!!!!!!

Petonicos!!!!!!!!!!

Per cert, que de frikis a la nit salouenca també n'hi ha uns quants....

Àlex ha dit...

Buah! jajaja sisi frikis n'està el país ben ple. De fet tot són gustos, a mi per exemple el quimi portet mai m'ha agradat, té una veu massa particular. A cuidar-se :P