dijous, 21 de maig del 2009

LES MEVES COSES....

L´altre dia una persona em va fer una reflexió, em va dir que tenia una vida muy aburrida.De casa al curro, al revés i a dormir.Doncs si,pero és el que hi ha,i li vai preguntar si la seva era més divertida i em va respondre,mira ahora me voy a comprar con mi madre i luego a casa.Mas o menos com la tuya,pero jo ahora estoy en el paro.Manda huevos!Vaja montaña rusa de vida,jejeje.
Bé,seguim,una altra cosa curiosa va ser que em van parar els mosso a les 3:30 del mati el divendres i jo vaig pensar,ara quedare be:Bon dia senyors agents!llavors les dues paies es van fotre a riure,clar no vull saber que van pensar....Vaig voler quedar be i mira....cagada,jajaja,pero no em van fer ni bufar.
De fet devien pensar:pobre noi.
Ah!i l´acte central de la setmana és el meu amic,el senyor dentista.Al final,vai sobreviure,i no només aixó,sinó que considero que vai treure una bona nota.També tinc que reconéixer que a la tarde vaig tenir un aliat,el meu amic gelocatil.Graciés a ell,vai passar la tarde i la nit en unes condicions prou bones.
Potser que el proper dia parlem d´unes eleccions que no se sap ben be de que son ni qui ni perque i van....
Bé,us deixo,pero abans un petit record per algú a qui no vaig segui gaire d´aprop,pero que només per aquesta cançó,ja es mereix tot un respecte.

2 comentaris:

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

La música joven de España.... mort als 51 anys.... Això també fa reflexionar si una vida plena d'alts i baixos, emocions fortes, drogues, vicis, etc... val la pena si ha d'acabar als 51...

Anònim ha dit...

Gracies per bloc intiresny