dijous, 15 de novembre del 2007

SENSACIONS ll

osti, se que les meves paraules han preocupat a algú,pero trankis,el meu escrit no és del tot real,son sentiments antics barrejats amb nous,i en la 2º part tambe apreixeran personatges sense nom,creats pel meu caparró,tot i que no tot es mentida ni tots els personatges irreals,i potser algun de valtrus us sentireu identificats,jeje.Ja esta al meu cap,i de veritat la vull escriure,tot i que tambe sera estressant i segurament amb un nivell de qualitat força baix,pero ara em ve de gust fer aixo.I sobretot,que ningú es preocupi,que estic molt be.

6 comentaris:

Carme ha dit...

Sabent que t'ha donat per aquí, no em preocuparé... De vegades, escriure va bé... i si necessites un cop de mà, ja ho saps. Siauuu!!!

DVDPG ha dit...

Escriuràs? Ei, em sembla molt bé que facis això. Ja deus saber que jo soc un aficionat a l'escriptura, i que m'encantarà compartir idees amb tu. Ja m'explicaràs com et va tot. Ànims!!

Piscu ha dit...

Uffffff!!!!!!!

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Què?! PEr quan la segona part? (No puc demanar gaire perquè encara he d'escriure el viatget..... jajajajajajajaj)

Carme ha dit...

Ei, com va el projecte de relat?? Ja està en marxa??? Explica'ns alguna cosa!!!

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Ja han passat 15 dies i no veiem per enlloc les teves sensacions......... A veure si aquest finde t'hi poses!!!!1 jajajajajajaja