dimarts, 13 de novembre del 2007

SENSACIONS

No hauria pensat mai que en tan poc temps podria sentir tants estas d´anim diferents.
al-legria.estic bé.content,ric.decepcions,ja no ric.fustració,ara em toca plorar.Vull riure,nopuc.No vull plorar,ploro.Feina,molta feina.Pressio,dins i fora.Tinc pressa,corre.El temps no para,fins que para de sobte.Tot para,respiro,penso.Faig el que vull,u vull?Faig el que toca,perque?Més feina,i el temps no corre,ara ja vola.Ric,ploro,ploro i ric.Uff,els amics,quina sort.Graciés,respiro i torno a controlar.Instants,només instants.Torno a correr,arribo tard,el temps cada cop va més rapid,i més i més,pero de sobte es torna a aturar.Penso:els animo,o els decepciono.M´alegren,m´alegren molt.Em decepcionen,aixó no toca,toco el cel ,i en instants soc al mateix terra.No entenc res,entretant més ,molta més feina.Em supera,pero u faré,com sempre u faré.
Cansanci,urgeix dormir.Descanso,no puc dormir,necessito dormir.Al-legria.ric,fins que ploro,ara no hi ha al-legria.Prou.penso,penso en mi,penso en els meus.Si u fai estaran contents,tots?no.Si no,que i haura algu content?Alcohol,drogues.drogues?no,graciés.Dormo.uff que rapid tot plegat.Afortunat,estic al primer món,tinc de tot.U tinc?Prou.Necessito deixar de pensar,descanso.
Bé,com veieu sé me´n va la bola de tant en tant,i escirc moltes xorrades.No feu cas de que llegiu,només digueu-me que us sembla,curiositat.Ostia,fai tard,toca corrér.

4 comentaris:

Carme ha dit...

Ostres Jordi!!! Queda clar, però estressa una mica!!! Un consell: tranquil·litza't i ja saps que si mai necessites res, ens tens a naltrus: els friends.
Petonets!!!

Àlex ha dit...

Osti xatu doncs de tant en tant posa el fre de mà! jajaja Tot són ratxes, segur que vindran temps més calmats ;)

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Ehhhh, que l'exclusiva dels alts i baixos la tinc jo!!! jajajajajajaj. Res, com diu la Ka, intenta tranquil·litzar-te i no et prenguis tan a pit la feina. Total, no ens dóna gaires alegries...... PEl que fa a la resta, tot és qüestió de temps i de les companyies, i ja saps que ens tens a tots per ajudar-te a fer la vida una miiiiica més fàcil.
Àpalins!
Molts petonets

Erola ha dit...

Uf, uf, quin munt de sensacions.

Take it easy !