dilluns, 3 de desembre del 2007

JA ESTA AQUI (la 2º part,jeje)


Tard,pero vaig dir que ho faria,i aqui esta:SENSACIONS II



on estavem?ah,si,corro.Corro per arribar just,exactament 1 minut abans de l´hora.Soc capaç de demostrar-me a mi mateix que tot i sortir tard puc arribar puntual,a costa d´assumir certs riscos.Cops de claxon,avançaments perillosos,rotondes in extremis....penso que algun dia ho pagaré.L´altre dia sense anar més lluny vaig avançar i de sobte,oh! un cotxe de cara.Vam salvar la situació gracies a la col-laboració de l´altre conductor,un desconegut a qui li agraeïxo la seva bona fe.
Després d´un dia de "curru" intens arribar a casa,i gaudir d´una copeta de vi i un cigarret a la terrassa és d´agraïr.Ara toca dormir.On soc?que faig tan amunt?deu n´hi do com rellisqui, pendre mal.Més val no pensar,a veure....merda! e relliscat,i caig al buit,aixó no u para ningú,baixo rápid,caig,áixó ja és el final,imatges, la meva vida en imatges,i el terra aprop,massa aprop.Ara ningú em pot ajudar,aaaahhhh!



Osti, algú m´ha agafat de la mà i m´ha salvat.Qui és?em giro per mirar-li la cara,qui será?A veure....em desperto,el meu cor batega ràpid,era un malson.Vaig a veure aigua,estic encara nerviós,el cor es tranquilitza poc a poc.Estic decebut i content.content perque sé que fins a l´ultim lloc on m´esperava a sorgit algú que m´ha salvat,pero decebut,perque mai sabre qui era.Segur que era alguna de les persones que es preocupen per mi i m´estimen.No sé que faria sense valtrus................continuará

4 comentaris:

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Por fin................ Ja tocava!!!!!!! Jo sé qui et salva...... Ets tu mateix.

Carme ha dit...

I ens tornes a deixar amb el "continuarà"? Va, volem saber més coses, plis!!! Jajaja!!! Muaks!

Àlex ha dit...

Jajaja això s'està convertint una mica en una saga eh, mola! Per cert jajaja saps a què em recorda això de sensacions... jajaja al gran joc "Sensaciones"! jajaja només pel títol eh :P

DVDPG ha dit...

Bufa!, el teu text és complicat de compendre, jo el classificaria a dins del gènere abstracte...
Però a la si allarguessis més els textos et podria quedar mu bé!!
AH! i corregeix l'otografia, sisplau...