dissabte, 15 de desembre del 2007

LA PUTA GRUA

El titular u diu tot,oi?la grua me l´ha pres.Si,el meu servicial cotxe,després de sortir una petita estona amb lu javi,in dia que fem bondat,deixu el cotxe aparcat a una zona blava al voltant de mercat,i on ahir vai deixar el meu buga,avui hi havia una parada de roba.La veritat és que jo ahir no vai veure res,i em sento maltractat per un servei que jo tambe pago amb els meus impostos.La millor frase que se m´acudeix per definir el meu cabreig la vai sentir un dia:I JO ES QUE ME CAGO EN SU PUTA MADRE

4 comentaris:

Un chico sin chica ha dit...

Fa molta ràbia, però ja no s'hi pot fer res.
Ara et toca prendre't-ho amb el més bon humor possible i no cometre el mateix error mai més! ;-)

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Són uns fills de p...... Quan tu els truques perquè vols treure el teu cotxe ben aparcat i no pots perquè un cab... l'ha deixat en doble fila i està fent encàrrecs tranquil·lament, no et preocupis, que llavors no vindran.... Això sí, per treure cotxes que gairebé no molesten sí que es donen pressa. No fa pas gaire, a un company de feina també li van prendre d'una zona de càrrega i descàrrega on el va deixar per anar a una roda de premsa. Per passar-se deu minuts, patapam, cap a l'Agroreus. I després diuen que no és per afany recaptatori... putos Pitufos.... Ah, per cert, a la zona del mercat sí que indica que no es pot aparcar els dies del mercat, però on tu el tenies crec que no, o sigui que mira-t'ho perquè igual pots presentar un recurs.....

Petonicos!

Carme ha dit...

Ai mare!!! Quina sorpresa més desagradable!!! Jo per si de cas, sempre aparco en zones no blaves i apartades del centre, pròpiament dit.

DVDPG ha dit...

Mira, ami aquestes coses no em passen mai. No em preguntis per què, ja que no en tinc ni idea ^_^