diumenge, 6 d’abril del 2008

JA TOCAVA PASSAR PER AQUI....

Fa dies que no passpassava per aqui,així que ja es hora.
He decidit baixar alguna pel-licula de la mula,i m´agradaria un cop de mà.Vull veure alguna pel-lícula de genere humorístic,pero que siguin pelis mítiques,amb escenes que hagin marcat historia.De moment em baixo una anomenada "los caballeros de la mesa cuadrada"a veure que tal.
També us volia comentar un petit problema personal:estic cansat dels famosos "abrefacils"sense tissores com el paquet de cafe,la bossa de pipes,la bossa d´arrós,i volia saber si és un problema meu o és mundial.
Apa,aqui us deixo una perla de cançó que feia temps que no escoltava No es original de Bunbury,peró crec que val la pena escoltar-la.Ja em direu la vostra opinió!!!!

6 comentaris:

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Ara no em ve al cap cap peli (ai que mono me ha quedao....), però ja en pensaré alguna per recomanar-te. Per cert el tema dels "abredifícil" és mundial, és una conxorxa dels fabricants d'envasos contra la humanitat per fer-nos la vida una mica més complicada i donar-li una mica de sentit, jajajajajaja.

La cançoneta, molt guay, però el Bunbury fotia una cara d'inflat que feia por..... jeje

Àpalins, moooooolt bona setmana!

KidNova ha dit...

Com a peli de caràcter humorístic qualsevol dels Monty Pyton o del Mel Brooks (el jovencito frankenstein), si vols algo més modern alguna del Kevin Smith com ara Clerks o Mallrats.

Erola ha dit...

ep, com diu Kidnova ... la vida de Brian, dels monty pyton !! always look at the bright side of life !! turu, turu, turu, turú!!

cheers,

erola

Àlex ha dit...

Sí tocava si :P
Jo tinc un record al braç de quan era petit amb una llauna de tonyina, tot i que molt abrefacil no era jajaja

Carme ha dit...

Ja era hora, nen!!! Últimament, estic una mica out pel que fa al tema "pelis" però sí: et confirmo que això de l'abrefácil és una kaka. Sempre se'm queden les anelletes de llauna als dits, jeje!!! Qualsevol dia d'aquests em tallo un dit!!!

mudo ha dit...

No fa gaire vaig descobrir una d'aquelles comèdies clàssiques que sempre m'havia resistit a veure que es diu "El apartamento" i em va encantar!
Respecte als "abrefàcil" s'haurien de posar dintre del top10 d'invents més fraudulents de la humanitat.
Bona la cançó de Bunbury, però la meva favorita continua sent "El jinete" que tampoc és seva...