dimarts, 18 de març del 2008

ES VEIA VENIR

Feia molts dies que durava.Tot se´m va aclarir ahir al vespre.Vaig plegar de treballar amb una sensació un tan estranya,pero que no era del tot nova.I llavors em vaig fixar en un detall que ho aclaria tot.Jo anava amb jaqueta i jersei,i seguia tenint fred, i la gent del carrer amb camises i algun amb maniga curta.Evidentment,ja tenia el meu bon refredat,amb caires de grip ben instal-lat.Apa,aquesta nit a estat d´allò més divertida,i em passaré el mati suant al llit, a veure si decideix marxar del meu cos.
Me´n torno al llit,apa siau!

5 comentaris:

Carme ha dit...

Doncs a fer bondat i a suar una miqueta, ben tapadet i alguna que altra llimonada. Que et recuperis!!!
Un petó

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Tu i els teus típics encostipats de l'hivern, la primavera, l'estiu, la tardor........ sempre ho enganxes tot, xiquet!!!!!!
Bueno, animillus que se't passen de seguida!!!!!

Petonicos!

erola ha dit...

ep guapo, com diu la Ka a suar una miqueta; aquí sí que hauries d'anar ben abrigat, fa un fred que pela, està a punt de nevar però sembla que li costi.

Petonets,

see you soon

erola

DVDPG ha dit...

Tiuuuuuuuu! A veure si fas bondat (per un cop) i et passa aviat la tonteria (ui, això ja és més difícil, eh?
Apa, que vagi bé!!

Carme ha dit...

Apa, nen!!! Que sabem tots que ja estàs bo... jajaja!!! A veure si actualitzes el blog!!! Un petó!!!