dimecres, 12 de març del 2008

Bufff!!

Ostia!!!realment sabia que feia un comment amb una tendencia provocadora,pero no m´esperava tal resposta.Per oblidar el tema,vull que quedi clar que respecto les opinions de tothom,i que les trobo tan valides com la meva.També dir que en cap cas hi havia intenció d´ofendre a ningú,ilamento si u he e fet.
aquest cop,parlare d´un tema que no ofengui ni aborreixi a ningú.Per exemple...de vent del plà....no millor no,no sabria que dir.
Ah,si!vull dir-vos que láltre dia vaig veure en no se quin canal un episodi d´una serie de dibuixos que es deia capità harlock.Vaig disfrutar recordant aquells temps de nen quan me la mirava sens falta(la diferencia, a part de l´edad,era que bebia una cervessa el lloc de llet,jejejeje)
Bé,fins al proper post!!!!

4 comentaris:

Carme ha dit...

Tranki, a mi no em vas ofendre... però la política m'avorreix a tope!!! El que sí que vam notar és que tot allò et va sortir de l'ànima... Un petó!!!

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

A vore, que només ofén qui pot.... jajajajajaja Ara en serio, ofensiu??? El post no m'ho va semblar pas. De tant en tant va bé una mica de polèmica...... PEr cert, la cançoneta, molt primaveral, no??? jejejejejejeej Es nota que ve el bon temps!!!!!

Petonicosssssssssssssssssssssssss

DVDPG ha dit...

Crec que els humans sóm els únics éssers vius que generem controvèrsia amb les nostres accions. No et sàpiga greu escriure res. tot són opinions i ens les hem de respectar.

KidNova ha dit...

Patioooo, com el gran Torek va dir fa anys:

"Este blog es mio y me lo follo cuando quiero!"

Publica el que vulguis, el blog hi és per això i si algú s'ofèn serà problema seu no teu.