diumenge, 1 de juny del 2008

ANIVERSARI

Ja esta.Ja he fet els meu aniversari.
Ho vam celebrar amb un soparet improvisat,on segur que no hi era tothom,ja que va ser totalment improvisat.
Després unes copetes,i au a dormir.Graciés a tots per els regals(pijama,diners,un nou que,...).
Aqui teniu un regalet,l´últim de the cure,crec que treuen uns singles abans de treure el disc,els dies 13 d´alguns mesos ,una forma original.
Segueixen amb bona forma, i amb els anys milloren,com el bon vi.
Aixó de fer anys te alguna ventatja,jejeje.

8 comentaris:

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

On està la foto del nino, alias Mcfurby???????? jajajajajaja

FELICITATS de nou!!!!!

Biconets

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Per cert, una P.D: The Cure potser segueixen en forma, però al Robert Smith el temps li està fent mooooolt de mal.....

Erola ha dit...

ànims que els dilluns continuen sent els dilluns, en tinguis 31 o més.

A doppo, erola

Carme ha dit...

Ja ho pots dir, ja!!! La imrpovisació és la teva perfecta aliada, jajaja!!! A vegades, les coses inesperades són millors i el dissabte, va estar guai!!! Petonets i bon inici de setmana!!!

Carme ha dit...

Per cert, Jordi, potser que ens treguis això de "Falsetenc" i "falsetenka", que aviat tornarem cap aquí, jejeje!!!

DVDPG ha dit...

Sí i jo no vaig pensar a felicitar-te quan et vaig veure. Suposo que el meu tete et va felicitar de part meva. L'any que ve passes factura!!

Carme ha dit...

L'aniversari del 2008 ja fa un mes que l'has fet... si no actualitzes el blog... ja et servirà pel 2009, jeje!!! I de pas, torno a insistir: ja no som els falsetencs... porfa, canvia-ho!!!

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Bé, com pots veure (per l'hora) no puc dormir.... A veure si actualitzes això d'una vegada o t'hauré de deslinkar!!!!!!!! Penja el vídeo dels Facto.... jejejeje

Petonicos!