dissabte, 12 de juliol del 2008

PRINCIPIS VITALS

Feia dies que no actualitzava el meu blog,i en tenia ganes de fer-ho.Suposo que ara es el moment ideal,quan despres d´anar a la piscina,resulta que m´he mullat més mentre tornava a casa caminant,que no pas a la piscina,ja que e arribat ben xop.
Be,del que em feia gracia parlar-vos era,com diu el títol del post,d´alguns dels meus principis vitals.Ara fa uns dies, estava parlant amb un bon amic meu (alguns el coneixeu,és en Xalo) i anavem parlant de tot una mica, ara d´aixó, ara d´allò.
Vam parlar de coses com la importància de tenir un pis per poguer fer la vida propia,(tan és de lloguer com de propietat) sobre si estar sol o amb parella,etc,etc...po llavors em va dir una cosa que em va capficar:mira tiu, l´important es sentir-se be amb un mateix.
En aquell moment no li vaig donar més importància,pero passat uns dies cada cop li dono més importància.És veritat,si un esta bé amb si mateix,el demés és relatiu.
És com fer un plat per menjar:l´important és la essencia del plat,i els condiments només fan que redefinir el gust que té el menjar.Si l´aliment en qüestió és bo i esta ben fet,esta preparat per condimentar-lo.A l´inrevés,si esta en males condicions, ja pots condimentar-ho com vulguis,mai serà prou bo.
L´unic problema,és que no esta escrit en lloc com un es sent be amb si mateix,i aixó s´ha d´anar buscant i descobrint per si sol.No és pas facil,però es tracta de fer petits passos per sentir-se be al final de cada dia amb un mateix.
Així,doncs,e decidit fer d´aquesta afirmació del Xalo,una cosa a tenir en conte a la meva vida,un dels meus PRINCIPIS VITALS.

9 comentaris:

Carme ha dit...

Homeeeeee!!! No m'imaginava trobar res de nou i mira!!! Doncs sí, penso que és verídic això... Si tens un palau, un munt de criats i pasta pels descosits però tu no estàs bé... tot lo altre es podreix. Potser haurem de ser una mica més egocèntrics i posar-nos a naltrus mateixos com a principal objectiu de benestar, salut i felicitat.

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

En Xalo, com sempre, un pou de sabiesa. Sí. Si un està bé amb ell mateix no importa res més, ni del que faci i digui. És un principi vital, com dius, però crec, a més, que és el principi més important per sentir-se feliç.

Petonicos!

I actualitza això més sovint!!!!!!

Àlex ha dit...

OSti que trascendentals que estem! jeje Ja ho deia "el cordobés" "hay que quererze uno mimo" jajaja

Erola ha dit...

Vaja, que filosòfics que estem, no? algún grec va dir que l'objectiu principal de l'home era buscar la
felicitat.

El problema és que l'home i la dona actual confonem felicitat amb benestar, harmonia i estabilitat emocional i laboral, un tema nou per discutir ...

Mina Nabona-Jassans ha dit...

Per sentir-me MOLT bé amb mi mateixa, aparentment no necessito a ningú: escapades amb tren per caminar, caps de setmana tancada a casa trafiquejant amb l'ordinador... no cal ni que comenti als blogs dels amics, ja ho fa´re on pugui ser anònima.

Però per sentir-me bé de veritat necessito estar amb les persones que estimo, sabent que seguir estimant-les és decisió meva i que comporta atenció i dedicació i no només mirar-se el melic. És lleugerament incompatible amb el que diu el savi d'en Xalo, no?
Coses que em farien inmediatament feliç, com ara passar de tot i tothom durant una temporada, no permetrien que em sentís feliç al cap del temps.
Ara, si la gent no respon, més val mirar-se el melic, això sempre.
Buf, aquestes converses són de cafè, no de blog. Les coses aquestes cal discutir-les en viu i en directe, tots reunidets. A veure si hi ha collons :-D

[Escolta Jordi, he d'estar loggejada a blogger per comentar i és un fastigueig, a goggle no li hauria d'importar si comento al teu blog o no. Posa l'alternativa Nom/URL, o almenys Open ID, please...]

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

És el primer comment de la Niña Imantada ya finiquitada.

Fes el puto favor d'actualitzar això!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Àpalins

Petonicos!

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Ah, i posa l'hora a l'hora!!!

Erola ha dit...

Are you under pressure?

Mina Nabona-Jassans ha dit...

Under pressure?

I tu, quanta pressió suporta el líquid que surt del barril de cerveseta que et deus estar prenent amb els col·leguilles del curs a Alemanya?

Per cert, lo de les Birkenstock anava en sèriu, que les meves estan fetes un fàstic :-D Ja t'escric un correu,