dimarts, 5 d’agost del 2008

ESTIU

Bé,la veritat és que ja toca actualitzar el meu blog.Entre unes coses i altres,el pobre esta mig abandonat,a veure si el puc tindre una mica més al dia.U procuraré.

Primer de tot us volia dir que estic content d´haver anat al concert dels LOL(love of lesbian)de tgn.Va estar de "lujo",tot i que hi havia poca gent,a veure si la regidoria de festes de Reus,pren nota i porta gratis a algun d´aquests grups que ara estan en un moment dolç.

Aquest dies,com algun de vosaltres,estic patint, ja que al curro fa força calor,i a sobre no estem de vacances,po paciència que tot arriba,jejeje.

Dir-li a l´Erola que esta en un curset a Frankfurt,que tregui tot el profit del curset,i que u passi el millor possible,que ja se que aquelles terres li agraden força,i a més segur que no passa la nostra calor.També,aprofitan l´ocasió volia tenir un detallet per un blog que ens ha deixat fa poc,ja que així ho ha desitjat la seva creadora,la niña imantada.Sap greu,pero si ell ha cregut oportú fer-ho,doncs s´ha de respectar,tot i que la nostra petita blogosfera es sent una mica orfe.

Ara us deixo un parellet de videos que e trobat,i espero que els disfrute-ho!









.

6 comentaris:

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Perdón???? Has trobat o m'has robat???? jajajajajajaajajajajaaj Bé, ja et vaig dir que podies "robar-me" els vídeos que et vinguessin de gust. De fet, no eren pas meus.....

Merci pel recordatori del millor blog que ha existit mai... ;P La veritat és que ja tocava que actualitzessis el teu...

I per passar la calor, no hi ha res millor que una bona cerveseta en una terrasseta després del curro.

Àpalins!!!!

Petonicos!

Àlex ha dit...

Hombreeeee Sí que tocava sí :P

Uff jo em repeteixo més que l'all però és que l'estiu està fet per fer vacances i no per treballar! jeje Sempre ens podem consolar amb el "ja queda menys"

A cuidar-se!

Erola ha dit...

Hallo! doncs de moment estem passant forca calor i com que aqui no hi ha aires acondicionats, ens hem d'aguantar. Lo bo d'aqui però és que aquesta tarda ja plourà i llavors refrescará. Aquí enlloc de cervesilla beuen "Apfelwein" o sigui, vi de poma, i no un got, sinó uns quants! el menjar del curs és pijor que el dels menjadors universitaris però el curs val molt la pena. Sí, noi, tens raó, aquí s'hi està molt bé, el riu és fantàstic, ara em cal trobar un bici, veurem si és possible. Molts records a tohom qui ho llegeixi,

erola

Carme ha dit...

Ja veig que quan tothom decideix descansar del blog, vas tu i el renoves, jeje!!! Menys mal!!!
Doncs res, espero que la caloreta que ens apreta no us abaixi la moral!!!
Erola, passa-t'ho molt bé per les terres àries!!!

Erola ha dit...

hola Ka, moltes gràcies.

Molts records,

erola

Mina Nabona-Jassans ha dit...

Jorl, el de vivo con tu madre és més vell que el cagar... però fa bo de reveure, sempre.
Passeu-ho bé el que us queda de vacances!