divendres, 26 de setembre del 2008

EL SISTEMA

Bé,avui no seguiré amb les meves vacancetes.Ja les seguiré explicant el proper post.

Ara el que volia comentar és una expressió que he escoltat en diferentes persones (bé,generalment en dones) i trobo que és força curiós.La frase és: m´estic fent gran!

En totes elles he trobat una cosa en comú,i és que no segueixen el sistema.Ja sabeu,30 anys has de tenir nens i una família ja feta.

Fins i tot en alguns casos ja has d´estar pensant en com desfer- la.Doncs jo el que volia fer era felicitar-les,ja que ha aconseguit llocs laborals molt bons,hi han aconseguit ser totalment independents.No és facil,genys facil,n´estic segur.Segurament diuen alló de que em faig gran,perque no estan seguint el que diu el putu sistema:casat,tant si vols com si no, i tingués fills.

Ep,no vull dir que aixó no estigui bé,pero s´ha de fer perque un realment vol,no perque ara toca.No perque com que tothom u fa.Per altra banda,segur que tot és més facil si un segueix les normes,tot i que no en tingui ganes.

No he estat mai un feminista,pero veig que les dones a sobre de tindre de triumfar laboralment,han de donar explicacions constanment de perque no estas seguint les normes,i aixó és una dificultat afegida.

Res,que penso massa,jejeje.Será que m´estic fent gran?

Ah!el segúent vídeo és una bona dosi d´humor,un petit homenatge..
http://es.youtube.com/watch?v=1-bUotkNbQI

4 comentaris:

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Me doy por aludida. Casi tengo 30 años. Tengo un buen trabajo. No estoy casada. No tengo hijos. Ni, por supuesto, tengo ganas de lo uno ni de lo otro. Pero sí, a veces me siento diferente por eso mismo, porque no estoy casada ni tengo pensamiento de tener hijos. Sí, me siento extraña porque evidentemente hay gente que pregunta por qué no estoy casada y por qué no quiero tener hijos, como si no entrara dentro de lo normal. Sí, me siento presionada porque tengo 30 años y hago lo que quiero sin dar explicaciones a nadie, entro y salgo, me divierto cuando puedo, bebo, fumo, si hay suerte fo... y si no pues mañana será otro día. Me siento rara porque disfruto de mi trabajo como una niña con zapatos nuevos aunque me queje del volúmen de faena. Me siento diferente porque soy libre y esa libertad a veces es traicionera y quisieras estar atada, que no casada. Sí, las mujeres hemos de ser triunfadoras, amantes, esposas, madres, chachas y una larga retahíla de tópicos que afortunadamente hemos roto poco a poco. Podemos ser triunfadoras, amantes, amigas, parejas, pero no necesariamente hemos de ser esposas y madres. Al menos, de momento, yo no pienso serlo. Por mucho que me presionen, no pienso serlo hasta que a mí realmente me venga en gana. Espero que sea dentro de mucho tiempo y si se me pasa el arroz, como dicen, pues mala o buena suerte, que traer un niño a este mundo de locos tampoco me parece demasiado responsable.... al menos por mi parte.... Hala, toma rollo. Ah, y gracias por la felicitación.

Àlex ha dit...

Absolutament d'acord! Tota la meva admiració cap a elles també, mai és fàcil sortir de la norma, encara que penso que per a tot hi ha temps, mai és bo precipitar-se. Ja ho diuen mas vale prevenir que curar.

Gran Eugenio!!!

Carme ha dit...

Jo passo. En aquests moments, tenir un fill és la última cosa que em passa pel cap. A més, treballant amb nens, te'n fa passar encara més les ganes (tot i que mai n'he tingut!!!). I pel que fa als altres, que cadascú pensi el que vulgui, faré el que em roti, jeje!!!

jojinus ha dit...

Me´n alegro que u tingueu tan clar!
De totes maneres,aixó de que fem el que volem és una mica utopic.
Si ens analitzem amb
tranquilitat,veurem que no fem sempre allò que volem,tots fem coses que no ens convencen massa i que prefeririem no fer,jejeje.