dimecres, 3 de setembre del 2008

TORNADA

Ja hi som.Tornem a la rutina,que tan ens agrada a tots,jeje.
Fa dies que vull actualitzar el meu modest blog,pero un dia per una cosa i un altre per un altre no ho havia fet.
Sobre les meves vacances,era una cosa que havia de fer.Necessitava marxar uns dies de tot el meu ambient,pensa les coses desde la distancia,mirar-ho tot desde un altre punt de vista.Evidentment de les meves conclussions i els meus pensaments,no us diré res,ja que no és el lloc per parlar-ne ni el moment.
Quan un va sol,una de les coses que fa es fixar-se en detalls que altres vegades no veu.Per exemple,com es comporten les parelles.Moltes es passen una bona part de les vacances discutint,cosa que trobo que és una de les maneres més interessants de passar-les,jeje.
Vaig establir una bona relació amb varies persones.Una parella de frencesos amb una nena petita.Ells parlaven el seu espanyol,i jo el meu frances.Tot i semblar estrany erem capaços d´entendre´ns.
Continuaré

7 comentaris:

Erola ha dit...

Welcome back!

Mina Nabona-Jassans ha dit...

Les vacances són l'stage de pretemporada per a cuidar-se tot l'any, comandante!
Una abraçada teletubbie,

Carme ha dit...

Les vacances també serveixen per treure la pols a un idioma estranger, apart de descansar, jeje!!! Res, que la tornada al dia a dia sigui el menys dur possible.
Un petó!!!

lachicaquesecomplicabalavida ha dit...

Dubto molt que el Gio li tregués la pols al francés..... perquè no en té ni idea.... jajajajajaja És broma. Ara que has començat a actualitzar, volem foticos, que també queden mones....

Petonicos!

dvdpg ha dit...

Crec que algun dia jo tb ho faré. Fotré el camp. I tornaré amb eires renovats. Quedar-se quiet en un lloc veient passar les mosques no té cap alicient. I pel que dius, val la pena marxar.

Carme ha dit...

Continuarà??? Quan???

dvdpg ha dit...

Això, això, que continui, que continui...